16/3-09

Hej alla glada!

Här kommer en liten redogöring för min dag som har vart fylld med energi och motion!

Dagen började med att jag gick upp klockan åtta och tog en halvtimmes promenad innan frukosten (3412 steg). Till frukost blev det nyttig Müsli med mjölk.

Sen när Jimmy slutade vid 12-tiden så börjades min promenad mot Gröndal, där vi skulle fixa träningskort och träna lite. Det tog 40 minuter att ta sig dit och Jimmy hade det ju mycket närmare dit, så han fick vänta lite.

Vi fixade kortet, tog en macka och sen gymmade vi lite, men mjukstartade och gjorde 30 minuter effektiv träning inne i gymmet.

Efter träningen mötte vi Elias och fick skjuts till konsum, därifrån promenerade vi sen hem till Senita och Lennart för en liten paus.

Sen när vi kommit hem blev det pasta och farmarbiff till middag, sen lugn och ro med mys framför tv.n.

Jag har även sökt till Södertörns Högskola idag inför höst terminen och jag hoppas verkligen att jag kommer in. Utbildningen verkar rolig och intressant.

Totalt idag har jag gått i 100 minuter och tagit 13483 steg (stegen räknas bara under mina promenader).

Känns jättebra och jag känner att jag har fått mer energi!

Ha det bra och håll tummarna för att våren kommer snart! KRAMS! <3

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback