Middag and Club Toxic!

Härlig lördag blev det självklart! Alison kom över vid tre för att hjälpa mig med förberedelserna! Hade även över Tessan en snabbis, för hon skulle låna lite färgglada och omatchande kläder till ett bad taste party!

Jag och Alison lagade kycklingpaj och vegetarisk paj! Väldigt mumsigt! Det blev även en fetaostsallad till det! Jag bjöd på Champagne när gästerna kom och vi gjorde en jättegod drink!

        

Fick även fina presenter! En High heel cakeserver (från Ling), blommor med ballonger (från Michelle) och även bjuden på en fika eller lunch (från Emilie)!

        

Efter vi ätit, fixat oss klart, snackat och druckit våra drinkar tog vi oss in mot stan och club Toxic där det blev dans och skoj! Carla kom också dit efter ett tag!

   

Tack för en trevlig lördag flickor! Detta måste vi göra om snart igen!!! <3
 

Kommentarer
Postat av: jonna

hej:) åh en sån där tårtspade fick jag också en sådan där klack-sko tårtspade när jag fyllde. Dom är är jättefina! Är allt bra med dig? Hoppas det! Kramar

2009-07-06 @ 14:25:46
URL: http://jonnalindstrm.blogg.se/
Postat av: jonna

hm okej skrev visst lite konstigt i den där kommentaren. aja:P

2009-07-06 @ 14:26:15
URL: http://jonnalindstrm.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback