Home sweet home..

Äntligen hemma igen! Snacka om att man verkligen uppskattar det man har efter att ha vart borta i två veckor. Missförstå mig inte nu, jag har haft en väldigt rolig semester i Turkiet , men efter två veckor med att sova i en säng som egentligen var två ihopskuffade sängar (de stod isär när vi kom dit!) och ligga mitt i skarven känns det faktiskt skönt att sova i sin egen säng. Men jag saknar värmen! Från sol och värme till mulet, kallt och grått (dock så sken solen igår och idag i morse). Hoppas bara att sommaren kommer hit snabbt så man inte förlorar all färg man fått där nere.

Men jag återkommer lite senare med härliga semesterminnen när jag packat upp och kommit i ordning lite bättre!

Ciao så länge!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback