Hemma igen!

Nu är jag äntligen hemma efter en jättetrevlig dag i stockholm tillsammans med Carla! Vi strosade runt i stan och kollade i olika butiker, eftersom alla har sommar rea just nu! Sedan promenerade vi mot Gamla Stan för att äta glass på Ben & Jerrys!

     
 

Jag tog två kulor, Cherry Garcia och Cookie Dough och Carla tog också två kulor, Fish Food och cookie dough! Det var sååå GOTT! <3 Älskar Ben & Jerry's!

Efter vi suttit i solen och ätit upp vår delicious glass fortsatte vi vår promenad mot Sundberg konditori, där vi slog oss ner för att ta en god liten fika!

   
  

Carla tog en äppelstrudel och hon bjöd mig på en kanelbulle! Tackar så mycket. Vi satt och hade det jättemysigt, snackade lite och så. Sen kom det även fram en gubbe till oss som informerade oss om att män bara har muskler, men det är vi kvinnor som har hjärnan och vi ska va riktigt stolta över att vara kvinnor! Hahaha!

Sen fick jag även en försenad födelsedagspresent av Carla! Gullungen!

 

Det var bodybutter från bodystore med doften Granatäpple! Underbart! Tack så mycket! Och tack för en great dag!

Kommentarer
Postat av: novembersara

SV: Vad kul, jag har lagt till dig med!

2009-07-01 @ 12:00:27
URL: http://novembersara.blogg.se/
Postat av: Lunie

"Sen kom det även fram en gubbe till oss som informerade oss om att män bara har muskler, men det är vi kvinnor som har hjärnan och vi ska va riktigt stolta över att vara kvinnor!"



Hahaha åååhh saknar Stockholms alla knäppa människor. :D

2009-07-01 @ 15:26:13
URL: http://lunoire.blogg.se/
Postat av: Daniel

Ser så trevligt ut i stora stan med glass å kompisar!

Satt dej på lovin

2009-07-01 @ 20:43:04
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback