Funderare...

Jag ligger här och funderar på om man ska ta sig in till stan en sväng och se om man kanske hittar något till linnet jag ska ha på mig när vi drar ut på lördag. Vill ju helst inte ha jeans, men linnet är på gränsen till tunika liknande men undrar smått om det kanske är för kort för att bara ha leggings till. SÅ jag funderade på om man skulle kika på ett par såna där jeansleggings? Jag provade ett par på Gina Tricot förra veckan, men jag blev så osäker... Sen så läste jag nånstans att det finns på Bikbok med, så jag kanske kikar in där och ser om jag hittar några! Vad annars ska man ha?! Jeans dansar jag inte så bra i, det blir stelt... Men jag funderar hur snyggt det är egentligen att dra på sig en kjol under det där linnet...? Ja, ja..jag får tänka på det i varje fall!

Ska i alla fall dra över till Alison en sväng nu! Skriver kanske senare! Ciao!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback