Duktig kicka!

Idag känner jag mig rätt duktig! Jag har tvättstugan just nu och ska även diska och börja städa, så det ser acceptabelt ut här inför lördagens galej med mina tjejer! Jag ska också iväg och träna ikväll! Det blir afrodans, Jimmy säger att det är kul så jag tänkte prova det! Försöker fortsätta vara duktig nu med tanke på att jag gått ner 14 kg, så ska man väl hålla sig där och vara lite fin.

Tvätten ska torka till runt 15.00, då ska jag springa ner och mangla mina lakan, samt torktumla allt och få upp tvätten. Så jag ska snart börja diska och städa i ordning här (förstår inte att jag är så usel på att hålla ordning här hemma egentligen. Jag hatar när det är stökigt, men ändå blir det såhär!!!). Jimmy jobbar  (förmodligen) sent idag med, de har övertid idag. Så jag får se när han kommer hem. Ska försöka laga middag innan träningen, så i alla fall det är klart när han kommer hem.

Vad händer hos er idag då?

Kommentarer
Postat av: Emelie

14 kilo, det är så himla sjukt bra gjort av dig !

2009-06-24 @ 15:02:03
URL: http://wiljestark.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nothing at all xD

2009-06-26 @ 23:25:11



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback