Besök av syster

Jag har haft besök utav syster mellan måndagen den 8 juni - torsdagen den 11 juni! Det har vart jättetrevligt att ha haft henne här och umgåtts lite med henne!



Vi tog det lugnt och slappade mest, kollade på "Desperate Housewives" och "Alvin and the Chipmunks", men i onsdags var vi faktiskt upp till Stockholm och shoppade lite! Jag shoppade för mitt presentkort på Gina Tricot och mina 500:- jag fått i 20-årspresent!

Det blev många fina saker :) Två klänningar, 2 linnen, 1 knyt topp, 3 kokböcker och 1 par örhängen!

       
   

Sen så i torsdags bakade vi lite och städade (tack för hjälpen!!!) innan hon skulle åka hem! Sötnosen!



Puss älskar dig, tack för de härliga dagarna! Ses snart igen!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback