Tidig natti natt!

Nu mina kära bloggläsare ska vi faktiskt krypa till kojs! I morgon är det dags för den efterlängtade Göta Kanal - kryssningen och vi ska gå upp vid 5! Bilen avgår härifrån halv 7 och eftersom min kära mor känner oss (mig och syster men även min far) så himla väl vill hon inte att vi ska sega ihop och bli alldeles för sena så vi missar bussen som avgår från buss stationen klockan 7 i morgon bitti! Så det blir en tidig, lång och (förhoppningsvis) härlig dag i morgon!

Jag sitter här framför datorn i massor med miniflätor (min syster flätade mitt blöta hår som jag ska sova i så det är alldeles lockigt tills i morrn! Billigt, lätt och bra sätt att få lockigt hår på!) och min älskling tycker jag är så himla söt (fråga mig inte varför, tycker jag ser weird ut, men man kan ju inte argumentera med sin lilla sötnos <3!)

Ni får alla sova gott, det kommer verkligen jag göra i min älsklings trygga, varma famn! Ha det så trevligt i morrn, kommer försöka mobilblogga från båten, men lovar inget till 100%! Godnatt och sov gott nu alla!
   

Kommentarer
Postat av: fannu

hehhehe jag igen (a)

undrar lite om ipoden på bloggen. jag ser nu att din ipod inte har något "get track eller create free" som min har. vet du hur man får bort det? ^^

2009-07-19 @ 03:24:27
URL: http://poka.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback