Slött

Med pockande värk över tinningarna kände jag verkligen inte för att ställa mig för att laga mat nu, så älskling erbjöd sig att springa iväg till Västergårds kiosken och köpa kebab till oss! Thank you min älskade! Snacka om att jag blev glad att du tog ett sånt initiativ!

Sitter även här och tittar runt lite i olika bloggar och så! Väldigt lugnt och skönt är det, bara ta det lugnt. Inget stress eller måsten här inte! Snart börjar "The simpsons" med, kollar oftast på det även fast man sett i princip alla avsnitt! En fråga bara: Vad hände med de nya avsnitten som skulle komma? Har sett skymten av ett enda avsnitt sen NO MORE?! Någon annan som sett dem? I sånt fall NÄR ÄR DEM!?
    

Kommentarer
Postat av: josefin

jobbigt med verken du ;s

hoppas det blir bättre! :)



vad tkr du om jeans-plagg?

läs och kommentera gärna mitt senaste inlägg :)

2009-07-08 @ 19:39:48
URL: http://thejosefin.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback