Shopping..?

Hej alla glada (och alla oglada)! Hoppas allt är väl med er..? Här är allt riktigt bra i varje fall! Solen skiner och det är riktigt härligt väder ute!

Idag ska vi åka till en butik som heter "Karlsson's" och ligger i närheten utav strängnäs. Där finns tydligen ALLT att köpa, förutom mat då. Så det ska bli riktigt kul med en liten trip dit. Får se om man hittar något skoj!

Sen så blir det grillning idag och även bio ikväll med syster, hennes kompis och älskling. Vi ska gå på Harry Potter och Halvblodsprinsen (en andra gång för mig, men de andra hade inte sett den och ville verkligen se den med mitt sällskap!). Så det känns som en trevlig dag idag! Man kanske hinner ta ett dop i poolen med! Om den har blivit fräschare..? Det var så mycket skit i den och golvet kändes halt och algit, men det är bara för det har regnat så mycket och de hade tydligen glömt pool överdraget!

Vad ska ni göra idag då?

Jag återkommer senare idag efter beösket hos "Karlsson's" med bilder (det vill säga om jag köper nåt!) Ha det så himla bra sålänge!
  


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback