Morning!

God morgon alla glada bloggläsare! Allt väl med er? Själv är jag fortfarande sprudlande glad och nöjd över att jag har kommit in i skolan så jag tror det kommer hålla i sig ett väldigt bra tag!

Idag har jag inga större åtaganden, tänkte väl bara snygga upp lite här hemma och ta det lugnt med tanke på att det är Söndag. Bara skönt att ta det lite lugnt och mysa med älsklingen!

Kommer säkert sitta här vid bloggen en hel del med! Men nu ska jag nog göra lite frukost (väldigt sen frukost... vi sov rätt länge idag för vi var uppe sent och kolla på film igår, men det kan man väl förtjäna ibland?) och sedan läsa alla nya härliga bloginlägg från blogglovin!

Vad ska ni ha för er denna sköna söndag?
   

Kommentarer
Postat av: zandra

Grattis Helena! Vad roligt att du kom in :) Jag har också kommit in :D Puss saknar dig <3 ses snart?!

2009-07-12 @ 13:04:37



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback