Min Passion

Min passion är att rita! Det har det alltid varit och det kommer det alltid att vara. Har dock inte kommit underfund med varför jag nästan aldrig ritar längre. Det har bara blivit så antar jag?

När jag flyttade hit till södertälje och ihop med min sambo så har det helt enkelt inte blivit av att jag fortsatt med min Passion. Då och då har jag fått ett infall och velat rita, men det har för det mesta vart till födelsedagar och så vidare. Rita något fint kort, eller tavla eller så.

Nu har jag bestämt mig. För att dra igång igen. Och jag kommer börja med att rita en teckning/tavla till Tildes födelsedag som är i morgon. Hennes rum har prinsess-tema, så jag bestämmer mig för att rita en prinsessa! Och eftersom jag var med och satte upp hennes wallies, som bara bestod av prinsessor vet jag exakt vilken prinsessa det blir. Det blir den prinsessa som faktiskt inte alls var med bland walliesarna!!! De hade inte tagit med Prinsessan Jasmine från Aladdin!!! Så jag kommer göra en tavla med Prinsessan Jasmine så har hon alla!



För jag kan inte komma mig för att komma ihåg några fler disney prinsessor än Belle (skönheten och odjuret, dock knappast en prinsessa), Törnrosa, Askungen, Ariel, Snövit och Jasmine! Kan ni? Har jag glömt någon prinsessa?

Kommer lägga upp en bild här sen när det är klart! Så ni vet! Hihi! Så får ni se hur jag ritar.. men lovar inget storverk nu!
   

Kommentarer
Postat av: Cajsa

nope, de hade de inte... åldreboende. Syrran har alltid viljat jobba med det medan jag bara tycker att det är så dålig energi och är rent av rädd för dem. De är FÖR närgångna.. :P

2009-07-13 @ 13:59:31
URL: http://cajsa1.webblogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback