Midnatt Blogg!

Nu är jag hemma igen efter en helt underbart härlig kväll med Alison! Tydligen hade Masih ändrat sig i sista minuten angående filmen, så det blev en tjejkväll för mig och Alison!

Vi åkte till Heron så vi var där ungefär halv sex, vilket gav oss tillräckligt med tid att köpa lite gottis och dricka! Sen satt vi och vänta lite på att filmen skulle börja. Harry Potter och Halvblodsprinsen var faktiskt ganska bra (sådeså Philip!!! Som sa att det sög!!!) men om man är ett hängivet Harry Potter - fan som jag är så märkte man ju vad de hade ändrat, vad som de lagt till vad som inte alls var med och så vidare! Så jag säger helt enkelt att den var bra, men man saknade lite.

Sen efter filmen gick vi till the ladies rum en snabbis och sen beställde vi in mat! Vi tog Friterad kyckling med ris respektive friterade tigerräkor med ris, men vi delade upp så vi fick hälften av! Kompromiss! Hihi!



Här är Alison och jag! Goa, glada och hungriga efter den långa filmvisningen! Kan verkligen inte vänta tills nästa film kommer! Och tydligen så ska den kanske vara uppdelad i två! Måtte de släppas relativt tätt efter varandra! Annars kommer det bli KAOS typ! ÅÅÅÅH! Så spännande juuu!

Hoppas ni haft en trevlig kväll alla söta bloggläsare?! Det hade i varje fall jag!
   

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback