Malma marken 25/7-26/7

Hej alla söta bloggläsare! I helgen har jag och min familj (förutom bror) + älskling vart till Malma marken. Marknade ligger i malmköping, men har förkortats ner till(?)/döpts till(?) malma marken. Det är riktigt kul att åka dit, vi gör det varje sommar och det finns MASSOR att titta på! Man kan köpa korv, munkar, t-shirts, vykort, vindspel, garn, munkar och ja, massor helt enkelt!

För oss blev det faktiskt två dagar på malma marken, en heldag och den andra dagen var vi där i bara några timmar, för vi skulle köpa saker vi ångrat vi inte gjort dagen innan!

För oss blev det faktiskt en hel del måste jag säga! Ska visa bilder på en del och skriva ner allt i en lista! Hihi! Jag älskar shopping!



Ja, det var då lite bilder på det vi köpt, men inte allt som vi köpt. Därför skriver jag ner här och berättar då!

* "Syhjälpen" en liten hållare med nåldyna, plats för syrullar och en sprättare.
* Knee-high strumpor (som jag fick av älskade syster)
* 3 st bullformar med blommor på (som jag fick av älskade mor)
* Rymlig väska som jag kommer använda till skolan
* Trästaty som formar ett hjärta. Kärlek!
* Klocka som liknar ett armband. Har berlocker på (pärlorna är inte alls så orangea som på bilden!)
* 3 lyckomynt
* En gammaldags plåtskylt med reklam för Coca-Cola
* 4 vykort
* 3 par servetter
* Blå klänning
* Älskling köpte en snygg svart hatt
* 10 munkar för 70:-
* Marknads chips (typ som snacks man köper på bion)
* Älskling köpte en modell gitarr som är gjord för hand (riktigt snygg, han köpte en förra året med. Så gulligt att han vill ha modeller med och riktiga!)

Ja, det var nog allt vi köpte faktiskt... har säkert glömt något (som vanlig), men jag tror detta var det stora hela!

Hoppas ni har haft en bra helg, det har verkligen jag!
    

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback