Lördag!

Nu är det äntligen lördag, vilket betyder att denna veckan lider mot sitt slut! Enligt mig är det faktiskt lite bra, för nästa vecka händer det massor av grejer!!!!

Måndag: Ringa Jysk om vår nedsuttna soffa (igen)
Tisdag: Lilla Tilde blir 1 år!
Onsdag: HP 6 har premiär (missar den dock) och en dokumentär "Bakom HP 6" visas på kanal 5
Torsdag: Titta på HP 6 med Alison och Masih
Fredag: Vi åker hem till Eskilstuna, till mina föräldrar!
Lördag: I Eskilstuna
Söndag: Kryssning på Göta Kanal med släkten från mammas sida!

Okej det kändes kanske som massor med grejer då, men det känns något som jag glömt där! Får kolla upp det sen. OCH sen även nästa vecka får jag veta om jag kommer in på Södertörns Högskola! Är så jävla nervös inför det! Jag är jätterädd! Tänk om jag inte kommer in :( Vad ska jag då göra? Vill verkligen komma in! Snälla håll tummarna för mig?!

Sen idag ska vi även hitta på något skoj! Vi ska åka till Alison och Masih och planera en semester ihop! :) så vi ska förmodligen göra par-semester ihop och bila runt i Sverige! Hihi! Så vi får se vad och hur det blir med den saken!

Har ni, kära läsare, något speciellt för er idag då? Denna härliga lördag som faktiskt tenderar att bli solig!
   

Kommentarer
Postat av: Linda - det handlar om helheten!

Hehe, tack, jag återkommer med reslutatet sen när jag färgat det. ler. puss

2009-07-11 @ 11:46:14
URL: http://lindapyykkonen.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback