Huggable

Jag antar att nästan alla idag har sett dessa söta salt- och pepparkar i butikerna(??) men jag bara måste lägga upp dessa! De är så söta! Det här är mitt par, på bilden! Jag köpte dem på Viking Line, shoppen precis innan buffén. Tänkte att de skulle passa bra i min och min sambos lägenhet. Det gör dem också! De står där kramandes ovanför spisen på fläkten i ur och skur. Jag ställer tillbaka dem kramandes efter jag använt lite salt eller peppar, men min sambo tycker det är kul att driva med mig så ibland hittar jag dem långt isär varandra och med ryggarna emot varandra. Jag suckar bara, vet att han gör det för han tycker om mig så mycket. Sen ställer jag tillbaka dem som de var! Och han tycker jag är söt när jag gör det. När jag vill ha ordning!



Visst är de söta? Eller är det bara jag som tycker så?
             

Kommentarer
Postat av: Linda - det handlar om helheten!

Hej där! tittar in o gillar det jag ser.

Undrar därför om vi ska följas åt via bloglovin? =D

2009-07-07 @ 13:33:12
URL: http://lindapyykkonen.blogg.se/
Postat av: mel

Jag vet, skitsöta. Jag köpte två par - så jag har ett par att ge bort också... mitt par står i köksfönstret.

2009-10-04 @ 09:47:42
URL: http://mel.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback