Heldag med Zandra!

Idag har jag vart med min underbara vän Zandra! Jag åkte till hennes jobb i Sköndal, kom fram vid tolvtiden och höll henne sällskap tills hon slutade vid 15.00. Hon jobbar på ett café i sköndal och just nu under semester tider är det ju inte så mycket folk, så det var rätt lugnt hela dagen där. Inte oss emot, vi satt och snackade och så! Sen gjorde hennes arbetskollega först en glass till mig (som ni har sett) och sen en härligt, god, fräsch ceasar sallad med ceasar dressing! Me likie very much! Det är min favorit sallad!



Här är en bild på min utgoda sallad, en när Zandra jobbar och alla dessa godsaker caféet sålde som jag gärna hade mumsat i mig! Men dock så var jag riktigt mätt även fast jag var sugen på det, så jag hade nog inte fått i mig något ändå!

När Zandra slutat, 15.00, så tog vi bussen till Farsta Strand, där vi bytte mot pendeln till skogås! Sen promenerade vi den sista biten hem till henne! Väl framme så lånade jag datorn en snabbis och kollade SL. Sen gick vi till köket för att baka
muffins! Det blev chokladmuffins (lägger självklart upp receptet här sen).



Medan muffinsarna var i ugnen så satt jag och Zandra och spelade lite kort! Det var trevligt, riktigt skoj faktiskt!

                 

Bild på Zandra när vi spelar kort och även våra färdiga chokladmuffins!

Sedan så käkade vi lite mat innan jag skulle gå till pendeln! Det blev grillad korv och potatis med jättegod vitlökssås! Tack för en trevlig dag gumman!
   

Kommentarer
Postat av: zandra

Tack själv älskling! Det var väldigt trevligt med lite sällskap på jobbet även om det kanske var lite segt för dig att bara sitta :P

Puss <3

2009-07-16 @ 22:52:08



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback