Härliga fredag!

Hej alla söta bloggläsare! Hoppas att allt är bra med er! Med mig är allt bara bra! Idag har vi inte gjort så himla mycket. Jag och älskling var med mor och syster till Ica Ekängen för att veckohandla! Passade då även på att ta ut pengar till Malma marken (marknad i Malmköping) som är i morgon och som vi ska åka på! Det ska bli riktigt kul!

Sen har vi mest tagit det lugnt, umgåtts med familjen. Jag har även vart till frissan ochavfärgat håret! Det blev riktigt bra om jag får säga det själv. Ljusare och mer mot min naturliga hårfärg!

Efter det så blev det middag, grillat kött med potatissallad och grönsaker. Vi drack ett riktigt gott vin till och även god cider. Sen diskade vi, tog en riktigt lång promenad och spelade sällskapsspel! Trevlig kväll blev det!

Vad har ni gjort idag/ikväll då?
      

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback