God morgon!

God morgon alla kära blogg läsare!
Sitter nu här vid datorn efter jag dragit mig upp ur sängen. Hade planerat att gå upp vid åtta-tiden och vara duktig idag! Städa och allt, men jag sov väldigt dåligt i natt! Så jag kom inte upp förrän 10! Jahapp vad ska man göra åt saken då? Det går nog inte att göra så mycket nu i varje fall! Ska väl ta tag i saker ändå, om en liten stund!

Jag har suttit framför datorn med min frukost, som blev köttbullsmackor (på morotsbröd <3) och ett glas O'boy! Mumsigt värre!



Nu ska jag snart ta och gå igenom min bloglovin med alla som har uppdaterat sina bloggar! Har ungefär 21 olästa inlägg här! Så det lär ju ta en stund! Men det tycker jag bara är roligt! Så alla som jag har på bloglovin ska veta att jag läser vartenda inlägg de lägger upp!

Sen så är det ju en sån där härlig regndag nu igen, så det blir väl bara att stanna hemma! Sen kommer jag vara ensam ikväll (en stund i varje fall) för att min sambo ska ut med sina arbetskamrater eftersom det är sista dagen inför semestern! Sen är han ledig i fyra veckor och det tycker han ska bli jätteskönt! Snuttegullet där <3

Så jag ska fortsätta med listan från igår:
* Diska 
* Tvätta 
* Barnpassning 
* Städa
* Dammsuga
* Rensa bland smink och kläder

Jag har kommit halvvägs i varje fall! Får se hur det fortskrider, för vår lägenhet är väldans stökig!

Men nu ska jag i varje fall läsa mina inlägg på bloglovin!
      

Kommentarer
Postat av: kajsa

mm, gott! =D

2009-07-09 @ 14:32:39
URL: http://kajsaholm.blogg.se/
Postat av: yollande

vilken härlig blogg du har! Har det så bra gumman. kram :)

2009-07-09 @ 21:02:34
URL: http://yollande.blogg.se/
Postat av: Ling

Ååhhhhhhhhh!! Jag vill också ha! Men det ska vara med ost och de ska vara värmda i mikron!



Förutom det så vet jag hur jobbigt det är att sova dåligt men what can ya do?

2009-07-10 @ 21:19:41
URL: http://tamarine.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback