Gift-shoes

Måste bara visa och berätta om ett par supersöta skor som jag fick av min lilla syster som en kind of "House-warming-gift". Hon gav mig dessa i present för att hon tycker vi (jag och min sambo) är så snälla och tar emot henne på besök! Som om inte det vore en självklarhet att ha min underbarast sötnos syster över på besök! Det gillar vi ju jätte mycket!

I varje fall fick jag dessa underbara skor (jag är helt såld på skor. Skor och handväskor i mitt hjärta! Så alla som känner mig och alla som vill få mig att falla för dem behöver bara vifta med ett par skor eller en väska framför näsan på mig! Eller en rosett!!! Iiih!), söta små peep-toe skor, platta med en rem runt vristen!



Älskar dem! Jättesköna att gå i också! Är de inte söööta!? Och jag tackar min syster ännu en gång för dessa sötnosar <3
Har ni något som ni tycker är extra extra bra inom kläder och så?
    

Kommentarer
Postat av: Kimbell

Åh, men gud så söta! Riktiga sötskor. Nästan som godis ;)

2009-07-08 @ 19:54:01
URL: http://kimbell.blogg.se/
Postat av: Kimbell

Så lite så! :D



ja, röda bilar är heta! Med svart eller röd klädsel, mm!

2009-07-08 @ 20:32:58
URL: http://kimbell.blogg.se/
Postat av: Lunie

Jättesöta! De passar verkligen dig också! ^^

Jag delar din kärlek för skor, speciellt riktigt skyhöga klackar... drool



Ska vifta med ett par skor med rosett på framför dig!

2009-07-08 @ 20:32:59
URL: http://lunoire.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback