Ensam

Hej hopp! Nu är jag hemma igen och ensam! Älsklingen gick nyss iväg för att ta sig in mot stan, där han ska käka med sina arbetskollegor och sen eventuellt ut och ta några öl! De ska tydligen fira för semestern samt fira att en ska gå på mammaledighet! Kul kul för dem, men jag blir ju som sagt ensam!

Ska väl ta mig i kragen och laga lite mat snart! Har faktiskt vart rätt duktig idag och städat mycket! Rensade hela mitt badrumsskåp med (och det är bara mina grejer som finns där) och jag säger bara SHIT äger jag så mycket grejer som har med "skönhet" att göra?!


               Före                                                                                    Efter

Lite städat blev det ju i skåpet! Nu kanske man äntligen kan hitta det man letar efter! Lite stolt är jag över mig själv med som slängde lite skit! Hihi!

Men nu ska jag laga mat och återkommer om en liten stund!
   

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback