Det är ju bara Torsdag!

Känns helt sinnessjukt ju! Det känns som fredag men det är ju bara torsdag!!! Faktorn till detta är för att min kära älskling för tillfället bara jobbat 4-dagars veckor ett tag nu, p.g.a lågkonjunkturen och allt! Så varje torsdag har känts som fredag! Idag känns det som fredag extra mycket för att han är ute. Han är ute på middag + lite festande! Nu är klockan 23:40 och jag har ingen aning om när han tänker pallra sig hem! Det ironiska i det hela är ju att jag inte kan sova förrän han ligger bredvid mig i sängen och håller om mig. Detta är 100% sanning! Det är omöjligt för mig att sova ensam! Det är så himla länge sedan jag gjorde det och då jag gjorde det hade jag ändå en stor nalle-apa som tröstade mitt kram-begär (töntigt värre, men jag är den jag är sådeså!!!)

Så när jag sover borta hos kompisar så frågar jag (om än kanske lite blygt första gångerna) om jag kan sova bredvid dem, för ja, jag är van att sova bredvid någon! Och alla har hittills varit så förstående! Men jag fasar för den dagen jag måste sova ensam igen (jag vet, patetisk visst är jag!! Men det är tyvärr sanningen!) jag avskyr att sova ensam.

Så här sitter jag nu, väntar på min älskling som kommer hem.. säkert väääldigt långt efter midnatt! Men hur trött jag än är så kommer jag vara vaken och sitta och vänta! Så nattblogging kommer det säkert att bli.

Påminner lite om tiden då Jimmy jobbade i Falun. Då han bara var hemma på helgerna och sov på hotell under veckorna. Detta gjorde han från månad 3 (tredje månaden in i vårt förhållande) fram till månad 9 (på ett ungefär). Han spenderade ett halvår uppe i Falun och kom bara hem på helgerna, det var väldigt jobbigt. Satt ofta hemma i hans förra lägenhet och väntade på att han skulle komma hem. Och varje gång han kom in genom dörren blev jag så lycklig av att se hur hela han sken upp av lycka för att jag var där! Älskar den människan!

Vad har ni för er då? Är det bara jag som är sömnlös i cyberspace?!
   

Kommentarer
Postat av: Bea

Hoppas du haft en bra dag :)

2009-07-09 @ 23:53:29
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: fannu

hur har du fått in en mini ipod till din blogg?!?!?!? omg :D

2009-07-10 @ 00:24:07
URL: http://poka.blogg.se/
Postat av: Lunie

Haha när du hälsar på får du ta med något att krama, för jag tror nog det blir liiiiite awkward om du ska krypa in under täcket med oss... :D

2009-07-10 @ 18:56:19
URL: http://lunoire.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback