Älskade hylla!

Det finns ytterligare en sak i mitt kök som får mig att riktigt känna mig som hemma! Som får mig känna nostalgi, kärlek, lycka och eufori på samma gång!



En paradhanddukshållare! En fin underbar hylla som utgör så många behov! Tillverkad utav min kära morfar! Och själva paradhandduken har min älskade mor broderat och sytt! Duktiga människor <3

En paradhanddukshållare är tillför att gömma torkhanddukar. Det finns knoppar bakom paradhandduken där man hänger dessa, så de syns inte alls. Det är riktigt fint tycker jag, att man slipper se de fula handdukar man använder då man torkar disk och liknande. Håller ni inte med?

Riktigt bra extra förvaring blir det ju även uppepå, eftersom det är en hylla!
   

Kommentarer
Postat av: Caroline - mamma till Vincent

Vill bara passa på att önska en trevlig helg =)

2009-07-10 @ 14:11:42
URL: http://carolinedreikant.blogg.se/
Postat av: Linda - det handlar om helheten!

Ja sötis, det funkar! annars hade jag inte lagt ut det! =) allt man behöver göra är att samla poäng, o när man har fått ihop ett gäng, så får man pressentkortet i brevlådan! =D



jätte kul!

2009-07-10 @ 14:15:15
URL: http://lindapyykkonen.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback