Åh, vilken lycka!

Hej alla bloggläsare! Nu är jag hemma igen från Alison och vårt planerande om semestern! Vi bestämde oss för Skara sommarland OM det blir finare väder. Vi har planer att åka den 6 augusti, så jag hoppas på att vädret vänder så vi kan få lite varmt! Så vi kan åka till Skara sommarland och ha kul tillsammans med Alison och Masih! Verkligen kul, kul, kul!

Sen fick jag reda på något underbart som gjorde mig så himla lycklig!!! Jag fick veta att jag faktiskt är antagen på Södertörns högskola! Så till hösten blir jag STUDENT! Jag är så jävla glad, hela min kropp är fylld av lycka och eufori! Sekunderna innan jag fick veta om jag kom in eller inte fladdrade det omkring 100.000-tals små fjärilar i min mage!!! Och jag kom in! Jippi!

Ännu gladare blev jag då jag fick veta att min kära vän Robin även han hade kommit in till sin högskola! Han ska utbilda sig till Träslöjdslärare! Värsta coolt val ju! Hihi! Så idag har det vart värsta lyckorusen för mig!

Hade velat gå ut och fira ikväll, men de flesta var upptagna så vi (jag och Alison) tänkte kanske dra ut och dansa på onsdag! Några som är på? Med ut och dansa mina vänner? Skulle vara så kul!

Kvällen ser ut som sådan att jag och älskling ska mysa ner oss i soffan med chips och gottigheter och titta på "Batman and the dark knight" som vi lånat utav söta Ling!

Hur ser eran kväll ut kära bloggläsare?
    

Kommentarer
Postat av: Ling

GRATTTTTIIIISSSSSSSSS!!!!!! Jag trodde att du skulle få veta på onsdag!! Men är glad för dig! Du fick som du ville och även din vän. Hoppas på det bästa för er.

2009-07-12 @ 03:17:20
URL: http://tamarine.blogg.se/
Postat av: Karin

Grattis!!! =)

2009-07-12 @ 10:57:29
URL: http://kakan84.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback