Nytt år "nya" födelsedagar!

Jahapp! Då var det dags igen! Nu börjar alla födelsedagar komma igång igen och man får träffa släkt och vänner och gratulera dem! Förra veckan fyllde min älskade Råger 19 år och jag firade henne genom att åka dit på fredagen och sova där till lördagen. Jag bakade små söta muffins till henne och gav henne ett fint ljusfat med stenar och 2 ljus. Hon blev jätteglad. Sen hade vi det jättemysigt med att titta på film, laga paj, äta chips, godis och paj, dricka läsk och ha allmänt skoj! Hon är så söt min älskling! Hon får mig alltid glad och jag hoppas hon blir glad av mig med!



Jag och Råger


Men i morgon är det dags för min Underbaraste sambo att fylla år. Han blir 24 år och jag hoppas han får en härlig dag. Vi har bestämt att släkten (från min sida och från hans sida) ska komma på söndag vid två tiden. Hade vart lite jobbigt om de skulle komma i morgon eftermiddag/kväll eftersom Jimmy jobbar förmiddag och han är jättetrött när han kommer hem + att jag har massor att göra inför att de kommer.

Jag hoppas i alla fall att han blir glad för mina presenter, jag ska ge honom ett Ps2 spel som han vill ha (han har ettan och trean) sen ska jag ge honom 500:- som ska gå till hans tatuering.


Jag och älskling!

Just nu är jag för övrigt seg och trött och försöker bara ta det lugnt, men det är inte välrdens lättaste när hela lägenheten ekar eftersom lägenheten på första våningen är under ombyggnad.. Snacka om att inte kunna få en tyst sekund. Men de ska väl sluta för dagen snart (Hoppas jag).

Nu ska jag väl vara lite nyttig tror jag! Ha det så bra alla bloggläsare! Kram från mig!

Kommentarer
Postat av: Emilie

Jag blir jätte klad av dig för jak älskar dig!!! >:D

Puss och kram, skumbanan! :*

2009-01-27 @ 20:28:20



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback