Träning!

Jag kan härmed stolt berätta att jag har börjat träna! =) jajamänsan! Jag känner mig jätteduktig och mycket piggare! Jag har börjat träna pilates hemma och man känner verkligen vart det tar! Jag har även börjat ta långa promenader i rask takt och sen när all slask är borta ska jag börja jogga med! Och om jag håller igång ordentligt och tränar regelbundet så kanske jag hinner gå ner lite innan vi ska till Turkiet! Vilket jag hoppas på! Jimmy säger att han redan ser att jag blivit smalare, hoppas det stämmer! Jag skulle gärna vara lite "fastare" och smalare. Speciellt till sommaren när man ska springa runt i bikini!

Som sagt så blir det Turkiet i år! Vi ska resa dit den 23 maj och kommer vara borta 2 veckor! Det ska bli riktigt skönt må jag säga! Vi (jag och älskling) har redan investerat i en ny, stor resväska och Jimmy har fixat pass med! Vi har alla pengarna så vi ska bara betala in resan, så fort vi har hittat Jimmys överföringsdosa (eller införskaffat en ny). Sen så är det bara bikini och sommarkläder som saknas! Gud vad jag längtar!
 




Ta bara en titt på hotellet vi ska bo på! Riktigt skoj kommer det bli för Lukas som ska med (4 år, snart 5!) så vi kommer få leka och ha kul! Ser ut som ett sagoslott! Yeeey! Counting the days!


Kommentarer
Postat av: Alison

Hej gullet!



Haha, kul att läsa om dina tankar och dagar på bloggen! Åh, sluta skryt om Turkiiiiet...blir avis! Hey, min mamma ska inte gifta sig i maj, utan det blir någon gång i höst - så du missar inget!



Pussar <3 Ses på lööördag! ;D

2009-03-05 @ 19:30:56



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback