Vinn din Julklapp!

Just nu är jag med i tävling hos Lotta som har webbbutiken L8Nyberg där hon säljer en massa söta accessoarer som hårrosetter, halsband, armband, örhängen och en massa, massa mer! Verkligen en butik värd att klicka sig in på, oavsett tävlingen hon håller eller inte!

Själva tävlingen går ut på att välja tre artiklar från hennes sortiment som man önskar sig och den vinnare hon drar får välja en artikel av de tre hon/han valt. Tävlingen pågår till och med den 13 December (tills precis innan midnatt inför den 14) och mer tydliga regler finns att läsa i detta inlägg här!

Jag har valt dessa artiklar som jag önskar mig:


Artiklarna är:

♥ En vinröd hårrosett
♥ Ett rosa satinarmband med ett hjärthänge
♥ Ett bambi halsban med rosett på i silver

Supersöta och hon har ännu fler härliga produkter på sin webshop! Så tveka inte, gör som jag och tävla så kanske du vinner just din önskegåva! Du har lika stor chans som jag att vinna! Klicka er in till Lotta och läs mer om tävlingen NU! Lycka till!

Kommentarer
Postat av: Inez

Aha, det är därifrån dom kommer! ^^

Är det för sent att anmäla sig till tävlingen?



sv: Wihoo, skulle vara så kul om du ville vara med ^^

Vad skönt att det är klart då! ^^

2009-12-07 @ 18:49:45
URL: http://zeni.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback