Seg tisdag!

Hej på er alla! Jag tänkte skriva tidigare, men jag satt och läste lite i min bok här! Jag har ju en massa frågor att besvara tills torsdag, så nu har jag inte alls tid att skjuta upp det mera! Detta måste bli gjort nu!

Jag ska snart dra mig in till tågen eftersom min föreläsning börjar 13.00! Tyvärr så är det med Bernt så jag kommer väl inte få så mycket ut av föreläsningen denna gång heller! Man fattar verkligen inte vad han snackar om, det är så förvirrande!

Ni ska se världen utanför mitt fönster! Snöyra så det verkligen tjuter om det! Älskar't! Så himla fint! Ska försöka få några fina bilder sen, men nu måste jag byta om! Ha en fin tisdag alla!

Kommentarer
Postat av: Julia

sv: Tack gullo!



Vi har också massor med snö! Var bor du? :)

2009-12-15 @ 22:05:52
URL: http://juliapysslar.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback