Redan 26!

Ja, nu är det redan den 26 december och jag måste säga att jag tycker julen har "gått över" väldigt snabbt detta år! Lite tråkigt, eftersom jag älskar att umgås med vänner och familj. I år var vi inte alls så länge i Eskilstuna som förra året och det känns inte som om det kommer bli några mer julbord. Jag har inte direkt köpt hem sån mat hit och nu verkar det som om att allt är slut i butikerna. Så det kommer bli vanlig mat.

Sen tickar ju klockan framåt snabbt mot det nya året, det helt nya 2010! Jag ser framemot det, för detta år har inte vart ett av de bästa.

Men nu ska jag laga lite frukost till mig och min älskling. Jag återkommer senare med ett inlägg med bilder om mina härliga, underbara julklappar! Ciao sålänge!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Shit vad du har gjort massa saker. Jag har inte ens gjort hälften av vad du har gjort. Jag har jobbat lite med uppsatsen, det är det enda. Sedan var jag ute på krogen igår. :)



Idah ska jag hem till en killkompis och kolla på JVM i hockey. Du då?



Kramar.

2009-12-26 @ 17:11:38
URL: http://haidenaavas.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback