Pluggdag!

Hej på er alla där ute! Hoppas att allt är väl med er såhär den andra december!? Jag blev lite glad i morse när jag steg upp och såg att det var frost ute här, vilket betyder att kylan är på G och förhoppningsvis snön!


Idag så ska jag bara vara hemma och plugga som en toka inför Tentan som är på fredag, det är skönt att det här ämnet är hyffsat roligt i alla fall (om man bortser från den tjocka tråkiga boken som är en avhandling på ämnet), så det ska nog gå bra!

Läste precis min mail och vet att jag nämnt att jag sökt jobb och att de hörde av sig till mig, men tyvärr gick inte jag vidare till den andra gruppintervjun. Trist, men vad ska man göra! Jag får helt enkelt söka andra jobb, detta var ju ändå bara över julen.

Men nu ska jag plugga vidare! Hoppas ni får en fin dag alla!

Kommentarer
Postat av: Inez

Föresten, varifrån kommer rosetten du har på dig i headern? :)

Har läst om den, men jag minns inte och kan itne hitta inlägget x)



sv: Du vet, vintern behöver ju inte symboliseras av snö och så, bilden behöver bara ha en vintrig känsla ;)

Så du kan ju försöka med det istället! :D

Visst, allt är bra med mig, själv då?

2009-12-05 @ 14:11:32
URL: http://zeni.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback