Näst sista dagen!

Godmorgon på er alla! Gud måste säga att det var tur att jag vaknade när jag vaknade för jag hade på något vänster lyckas stänga av mobillarmet i sömnen! Det är lite illa! Men som sagt, tur att jag vaknade när jag gjorde, ungefär halv nio. Jag ska gå hemifrån halv 11, kvart i 11! Kan inte bestämma mig riktigt! Jag brukar ta kvart i, men nu med all snö finns det risk för att tågen bli sena och inställda!

Idag är det Onsdag, vilket betyder Näst sista dagen i skolan innan julledigheten tar vid! Jag måste säga att det ska bli riktigt skönt, jag har en hel del att göra innan julafton! Som att jag ska slå in alla julklappar jag köpt också! Just nu förvaras de lite överallt i lägenheten i sina påsar! Har verkligen inte haft tid!

Men nu ska jag fortsätta njuta av min Capuccino Daim! Ciao!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback