Luciadagen och tredje advent!

Äntligen har jag stigit upp ur min varma kokong i sängen och klätt på mig! Seg dag idag, älsklingen var ju ute igår och jag låg och läste till 5! Vart klar någon minut precis innan han kom hem! Sen somna vi nästan bums! Jag hade satt klockan på 10, men det gick verkligen inte att gå upp! Så vi somnade om och sov till halv 1. Skönt var det verkligen, men jag låg och drog mig i sängen ett tag med!

Idag så är det Lucia och tredje advent, så vi ska till Clay och Tessan (dock så jobbar Tessan idag!) på adventsfika! Det ska bli riktigt mysigt! Fika och umgås, det är verkligen min melodi! Älskar mysiga fikastunder med dem man älskar!

Vad ska ni göra idag, tredje advent/Lucia?


Kommentarer
Postat av: Diana ♥

Glad Lucia!

2009-12-13 @ 18:48:14
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: Inez

Jag ville bara vara hemma och ta det lugnt, men mamma och pappa tvingade mig att följa med dom och kolla på lite julklappar och sånt -.-

Fast jag hittade en tröja, så det var lugnt! :D



sv: Läs svaret ovan ^^

2009-12-13 @ 19:40:34
URL: http://zeni.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback