Lördag!

Hej på er alla! Har inte hunnit sitta här vid datorn förrän nu, så jag tänkte skriva en liten rad! Idag har jag och älskling vart ute på vift! Först hem till Jimmys mamma och sen hem till Senita! Där träffade vi även Clay, Lucas och Tilde! Vi hade en jätterolig eftermiddag och kväll! Fika, prata, mer fika och så spelade jag lite med Lucas också! Verkligen kul och vi pratade massor, som sagt en riktigt trevlig dag/kväll! Här är lite bilder:




Är inte Tilde så himla söt i min väska!? Hon blev riktigt förtjust i den!

Sen när jag och älsklingen kom hem så käkade vi lite kebab! Och nu är jag ensam hemma för Jimmy gick hem till Glenn en sväng! Inte mig emot, det kan vara bra att vara isär lite! Sen när man träffas igen efter man vart isär och saknat varandra så blir man glada och upprymda! Härligt värre!

Så jag ska bara ta det lugnt, har lite chips och dipp här med som jag ska mumsa på (bryter allt jag sa igår, men det var riktigt frestande när jag såg chipsen idag!). Bara softa helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: amelia

sv; varsågod :)

2009-12-13 @ 12:01:22
URL: http://ameliahansen.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback