Ledig dag, sort of!

Hej hej på er alla! Hoppas att allt är väl denna gråa, tisdag! Här är det bara bra. Idag är jag "ledig" från skolan, ska läsa en massa grejer och så! Men jag ska till Stockholm snart med! Fixa lite småsaker med julklappar, samt träffa en tjej angående en bok jag ska köpa av henne som jag måste ha till den här kursen! Sen när jag fått den boken har jag alla böcker! Riktigt skönt!

Idag sov jag länge med, det var riktigt skönt men det berodde framförallt på att klockan bara sprang iväg när jag låg och läste den sista delen i Twilight-serien! Sjukt bra. Den heter "Så länge vi andas på svenska" och handlar om den stora uppgörelsen i Edward och Bellas romantiska drama! Helt underbar och verkligen beroendeframkallande! Man kan bara inte lägga den ifrån sig!

Men nu måste jag kila, hämta det sista jag behöver innan jag ska åka! Ha det bra idag! Skriver ikväll! Ciao!

Kommentarer
Postat av: Sara

hur går det med twilight-böckerna? skulle jag möjligen kunna få låna den sista av dig när du läst ut den? Ha'de /sara

2009-12-08 @ 22:52:30
URL: http://bachen.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback