Kärlek

Jag fick en förfrågan utav Michaela som har bloggen Hockeyflickvän om jag skulle kunna lägga upp en bild på mig och min sambo för hon var lite nyfiken på hur han såg ut. Och självklart kan jag göra det. Han är inte ett så himla stort fan av min blogg, men låter mig hållas om han själv inte behöver vara med så mycket. Men då och då dyker det upp bilder på honom med! Så här är en bild på oss tillsammans.



I love you with all my heart! ♥


Den här bilden är från i maj i år när vi var i Turkiet, i början av resan. Därför är vi lite röda och fräkniga! Det var en riktigt trevlig resa och den här bilden blev så himla fin! Hoppas att detta är en bra bild för dig, Michaela! Enjoy!

Kommentarer
Postat av: Andréa

Hej hej! Är allt bra med dig? :)

2009-12-03 @ 18:50:01
URL: http://makeupartisten.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback