Julafton

I år firade vi julafton hemma hos mormor och morfar, som vi alltid brukade göra innan jag träffade min älskling. Nu har vi ju infört en deal där det är varannan julafton som gäller. Förra julen (2008) var vi då hemma hos min sambos mamma och firade och i år vart det dags för min familj. Så då körde vi enligt gamla traditioner och var hos mormor och morfar som sagt. Kalle Anka klockan 15.00 följt av julklappsutdelning. Sen middag och några timmar senare fika. Väldigt mysigt att få umgås med alla. Här kommer lite bilder från julafton:









Ja, här är bilder på hela min släkt. Märkte dock att jag inte hade någon bild där min pappa och min gammelfarmor kom med. Mycket illa utav mig! Att jag missade dem, nu skäms jag verkligen! Men som sagt vi hade en riktigt trevlig jul, hoppas att ni också hade det?

Kommentarer
Postat av: Pam

Sv : ja det har jag faktiskt! :)

tack, hoppas jag med.

Okej kul. fick du ngt roligt då?

2009-12-27 @ 21:42:13
URL: http://soetpam.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback