Godkväller!

Godkväller på er alla som är uppe vid denna tidpunkt! Hoppas allt står bra till med er? Jag har äntligen gjort klart alla mina seminariefrågor tills i morgon.. eller ja, en är kvar men jag tar den i morgon! Det känns som mitt huvud behöver vila! Dock så är jag inte trött längre! Kände mig hur trött som helst när jag satt och pluggade och ville bara följa med älsklingen när han skulle lägga sig, men icke sa nicke jag var tvungen att få klart det sista! Och nu när jag väl är klar är jag pigg och alert! Hur gick det till? Inte så mycket att göra åt saken helt enkelt, så jag satte mig en sväng här! Tänkte kika på ett Gossip Girl avsnitt innan jag lägger mig!

I morgon så är det sista dagen i skolan innan julledigheten tar vid! Känns riktigt skönt! Har även börjat med inlämningsuppgiften, så jag kan få den klar innan julafton! Det skulle vara helt underbart skönt att ha den ur vägen! Verkligen!

Har ni redan fått julledigt? Eller har ni några dagar kvar i skolan?

Kommentarer
Postat av: Tessi

jag, får ledigt idag men sen så ska jag jobba imorrn direkt :P

2009-12-17 @ 09:21:05
URL: http://tessisuniversum.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback