Dan före dopparedan!

Hej mina vänner! Hoppas att allt är väl med er? Idag är jag vaken mycket tidigare än de två tidigare dagarna denna vecka. Det är för att idag har jag en hel del att göra innan vi ska fara hem till Eskilstuna ikväll. Jag har några julklappar kvar att slå in, sen ska jag baka och självklart packa! Det ska bli kul att få åka hem lite nu till jul!

Men först och främst ska jag börja med degen, den måste vila i kylen i fyra timmar innan utbaket. Därmed får jag lite tid att göra annat innan jag ska baka ut mina små kakor. Jag ska ta med mig dem till Eskilstuna, till mormor och morfar (där vi alltid firar jul) för att bjuda på dem medan vi tittar på Kalle Ankas jul! Vi tittar alltid på det och har massor med julgodis framdukat. Det ska bli skoj att få min älskling vara med och fira jul på vårt vis. Hoppas han kommer ha det trevligt och framförallt att han blir nöjd med julklapparna jag ger.


Men nu ska jag ta mig i kragen och gå och baka. Jag återkommer senare! Har lite saker att skriva om innan vi åker. Ciao sålänge!

Kommentarer
Postat av: ELSA FOTOBLOGG

sv: haha jag är iaf långsam av mig x)

2009-12-23 @ 08:46:43
URL: http://lucki.blogg.se/
Postat av: ELSA FOTOBLOGG

sv: haha exakt ;)

2009-12-23 @ 10:39:27
URL: http://lucki.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback