Dagen före nyårsafton

Idag är det som sagt dagen innan nyårsafton. Näst sista dagen på år 2009, näst sista dagen på det här årtiondet! Det här året har gått riktigt fort och har kanske inte vart det bästa. Jag hoppas på ett bättre 2010 i varje fall, det är ju bara att blicka framåt helt enkelt.

Just nu verkar det som om mina planer inte blir av inför i morgon med tjejerna, så jag får väl se om det blir något annat. Man får se vad dagen bjuder på helt enkelt! Något kanske dyker upp. Annars blir det nog bara en lugn kväll med älsklingen.

Men nu ska jag klä på mig och ta mig in till centrum och träffa Lina och älsklingen! Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Det var ju värre! hehe. Vad ska den handla om?



Mysigt! Jag ska väl vara hemma och ta det lungt inför imorgon. :) Kom nyss hem efter att ha handlat endel inför imrogon. ;)



Kramar.

2009-12-30 @ 15:10:01
URL: http://haidenaavas.blogg.se/
Postat av: Michaela

Vad jobbigt när ni inte vet vad ni ska skriva om på så kort tid. :/



Ja, det blev lite cider tills imorgon. Har inga planer på att supa mig full. :)



Kram.

2009-12-30 @ 19:55:41
URL: http://haidenaavas.blogg.se/
Postat av: Michaela

Det glömde jag av när jag va där idag, får nog ta och fixa det imorgon. :) Skumpa måste man ju ha! Gud vad mysigt det låter med middag. Jag och grabbarna ska laga middag imorgon, hur nu det kommer gå. ^^

2009-12-30 @ 20:28:54
URL: http://haidenaavas.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback