Capri Due!

Äntligen är man hemma efter en lång dag! Mina fötter värker efter mina promenadsträckor, men det var verkligen värt det!

Jag kan ju börja med att berätta om att jag var på världens mest värdelösa föreläsning, för jag förstod inte ett jota av vad han snackade om och hälften av tiden så skrockade han åt sina egna skämt medan eleverna var knäpptysta och fattade inte alls vad han ville berätta om eller vad han skrattade åt! Värdelöst som sagt!!!

Sedan var det ju meningen att jag skulle träffa Zandra idag och fika med henne i Stockholm, men hon hade inte tid för hon hade verkligen massor att göra i sin kurs. Fick träffa henne en liten sväng, men vi sköt upp fikat till i morgon mellan mina föreläsningar! Hoppas bara att hon inte måste ställa in i morgon också bara.

Dagens planer fick även ett tillägg! Alison, min älskling, åker snart till Chile (På måndag, orättvist!!) så vi hade planerat att träffas innan hon åkte. Därmed blev jag bjuden på middag tillsammans med henne och två klasskamrater till henne; Karin och Inaz. Vi åt middag på Alisons pappas restaurang Capri Due, en supersöt, mysig, Italiensk restaurang som ligger i Karlberg! Helt underbar och verkligen värd att besöka!!! Maten är helt utsökt och deras himmelska Tiramisu är bara att rekommendera! Här har ni några bilder från kvällen!

 

Hoppas ni haft en lika trevlig kväll som jag!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback