Bra dag!

Hej på er alla! Hoppas att allt är bra med er?! Jag har i varje fall haft en riktigt bra dag idag. Känner mig riktigt glad! Inte för att något speciellt utmärkande har hänt idag egentligen, det känns bara bra!

Jag har haft min första föreläsning i den nya kursen, mest introduktion men det känns kul att börja med något nytt nu igen! Man får ju trots allt inte samma variation som man fick när man gick gymnasiet med flera olika ämnen i veckan. Nu fokuserar man bara på ett ämne i fem veckor innan man byter! Lite enformigt måste jag säga, men ändå skönt att fokusera på en grej i taget. Så har man inte fem prov i månaden som man måste plugga på!

Sen har jag också sålt symaskinen, införskaffat de två sista böckerna till kursen och fått god choklad från min underbara älskling! Mums! Jag håller också på att skriva ut det digitala kompendiet och snacka om att det är mycket papper! Trist att man inte fick ett sammanställt kompendium, men vad ska man göra!

Just nu är älsklingen och tränar så jag har lite tid med datorn här! Ska kika på bloglovin och sådär! Blogga lite! Är även jättesugen på pyssel. Får se om jag hittar något att pyssla med!

Vad har ni för er ikväll? Har ni något skoj för er?

Kommentarer
Postat av: Michaela

Tack, det ska jag göra. :)



Jag köpte en t-shirt som jag vet att han vill ha. Men det är jättesvårt att veta vad han vill ha. :/ Ja, det är som Guitar Hero. :)

2009-12-07 @ 20:02:07
URL: http://haidenaavas.blogg.se/
Postat av: A N N A

SVAR* tack så mycket ! :D

2009-12-07 @ 20:53:48
URL: http://annaatraan.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback