Äntligen tid!

Ja, äntligen har jag lite tid här hemma som jag kan utnyttja! Jag håller på att hänga upp julgardinerna (äntligen!) som jag tänkt göra så länge nu! Det blir så fint och juligt här nu!

Jag har även vart hem till Clay och Tessan och hjälpt lite med städning och så hemma hos dem eftersom så många kommer hem till dem med tanke på begravningen i morgon! Sen har Erika vart på besök och vi hade det riktigt trevligt! Sen så planerade vi en fika hemma hos Erika till nästa vecka eller i varje fall någon gång under julledigheten!

Men nu ska jag fortsätta med gardinerna!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Ja, vi kan ju höras av närmare. Vi har ingenting bestämt än. :) Ja, dagen har allt vart bra. Lite små segt. Du då?

2009-12-18 @ 21:51:54
URL: http://haidenaavas.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback