Tjejkväll hos Tessan!

Jag var ju på tjejkväll hos Tessan igår och kom hem rätt sent, så det kändes onödigt att slänga igång datorn då och börja skriva ett inlägg. Tror inte det skulle gått superbra, kände mig lite påverkad utav det goda vinet som vi drack!

När jag kom fram så satt Tessan i lugn och ro vid tv:n, Tilde hade redan somnat. Så jag slog mig ner och så fick jag ett glas vitt vin, en sort som heter Tania. Det var riktigt gott och väldigt lättdrucket! Så vi snackade lite och slökollade på The Simpsons.

Efter ett tag så dukades det fram ost, kex, päron, äpple, räkor och aioli. Hade aldrig prövat räkor och aioli tidigare, men måste säga att det var riktigt gott! Så det kan ni gärna prova någon gång! Rökta räkor med aioli!



Vi kollade vidare på The simpsons, sen Family Guy. Sen blev det något program om hajar och sen ett program om djur som filmats i situationer. Som en kvinna som gick över stängslet till det andra stängslet närmare buren... så Isbjörnen i buren tog tag i henne och tänkte äta upp henne! Sjukt program egentligen, men riktigt intressant!

Sen kollade vi på slutet på Cold Mountain, det gick inte något riktigt bra på tv igår! Men vi hade varandras sällskap och snackade och tog det bara lugnt. Smuttade på vårt vin och njöt av vårt sällskap helt enkelt! Tyvärr så kom inte Jessica förbi, men vi hade väldigt mysigt ändå! Tack för en härlig kväll Tessan!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback