Tisdag kväll!

Hej bloggen! Nu är jag hemma igen från skolan OCH har lite tid att skriva här i! Jag var hemma från skolan vid 18.00-tiden. Vi slutade halv 3, men jag träffade tre trevliga personer i min klass som jag genast kom bra överens med! Det kändes riktigt bra, så vi umgicks en stund efter föreläsningen och pluggade lite ihop! Jag måste säga att jag redan nu ÄLSKAR vårt bibliotek! Så himla schysst! Sköna, mjuka stolar, olika rum som tysta, halvtysta eller där man kan prata. Man kan boka grupprum där, låna dator och böcker med mera! Så himlans bra!

Campus är också bra, många bänkar och gräsplättar man kan slå sig ner på och läsa, slappa och snacka! Superbra! Jag är riktigt nöjd med mitt skolval!

När jag kom hem hjälpte jag söta Emilie med hennes blogg. La in lite flikar under headern och så! Blev jättebra tycker jag. Besök gärna Emilies blogg här!



Jag har även lagat mat och ätit med älskling, så nu sitter jag här en stund medan han är iväg till Tobbe och Malin och hämtar en dator han köpt av dem för 300:-!  Tänkte även kika på min header igen, nu ska jag fixa in min tecknade figur jag fick av Lunie <3 Kollar även på simpsons!

Vad har ni för er ikväll?

Kommentarer
Postat av: Nikolina

kul! :D

2009-08-25 @ 20:30:01
URL: http://mjaubaby.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag är mycket nöjd :D Tack igen !! <3

2009-08-26 @ 16:54:35
URL: http://wiljestark.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback