Redan Hemma!

Hej bloggen! Nu är jag redan hemma! Har vart hemma ett tag, men var tvungen att fixa lite innan jag kunde slå mig ner här. Vi fick sluta 35 minuter innan föreläsningstiden var slut, för Sara (föreläsaren) körde igenom allt så himla snabbt. Så det var skönt! Ställde mig givetvis direkt i kön (som var sjukt lång som vanligt) till receptionen för att se om man kunde hämta ut sitt SH-kort, men såklart hade mitt inte kommit än!(som i fredags..) Men, men vad kan man göra! Jag får kila dit i morrn med och kolla om det kommit då!

Så jag åkte hem, men stannade kort i Centrum och köpte SL-teminskort från och med 1 september till 31 december idag med! Behöver ju det i morgon!

Nu ska jag snart ta mig för att slänga ihop något ätbart! Är riktigt hungrig. Sen så ser dagen ut som denna att jag ska planera veckan, hur jag ska plugga och så, sen ska jag sitta här, pilla med bloggen, läsa/plugga och fixa lite sådär! Inte världens massa grejer att göra direkt, men vi får se vad jag tar mig för! Ska även kika om man kanske kan träna idag!



Men nu ska jag tassa till köket och mumsa i mig något gott! Skriver snart igen!

Kommentarer
Postat av: PiinkY♥

aa å han gjorde de med flit , men jag hämnades & gjorde sammasak på han efteråt :P hehe ,

2009-08-31 @ 11:30:51
URL: http://piinkyss.blogg.se/
Postat av: Linda - det handlar om helheten

Hej gumman, va jag har saknat dig!! <3 har ju inte hunnit seta här så mkt, men nu jädrans är det ändring. hoppas att allt är väl med dig?



tack, jag trivs som fisken i vattnet med den nya hårfärgen. känns mer jag liksom, o det var spec skönt att få bli ompysslad.. för en gångsskull!



puss o kram!!! <3

2009-08-31 @ 12:04:09
URL: http://lindapyykkonen.blogg.se/
Postat av: PiinkY♥

hehe aa ,inte mkt alls ska nog bara ta de lugnt har jobbat hela helgen , hehe självdå?=)

2009-08-31 @ 12:20:31
URL: http://piinkyss.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback