Onsdag på Grönan!

Jag och min syster hade en jättetrevlig dag på grönan! Riktigt skoj att ha en helt egen kvalitetsdag med henne! Vi åkte massor med karuseller och åt och hade kul! Vi provade på nya Insane (som ni kanske har sett) och spelade lite spel! Vi vann dock inga storvinster, men jag var rätt nära på en asstor rosa kärleksapa, men nja.. det gick ju inte till 100% eftersom bollen hoppade ur den lilla silverringen man skulle träffa *suck* min vanliga tur antar jag. Men vann två smånallar istället, så jag klagar inte! Hade ju som sagt kul!



Min syster fick tröstpris på ett ställe, en plasthatt, eftersom det inte gick så bra för henne! Väldigt söt på henne!



Här kommer även lite bilder från grönan, bild på oss som åker Fritt fall tilt och kärlekstunneln!



Tack för en underbar dag älskade syster <3
   

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback