Morgon harmoni

Här sitter jag, lugnt, skönt, tyst och avnjuter min frukost bestående utav youghurt och müsli, iskaffe och mörk dubbelsmörgås! Kändes konstigt att faktiskt vara jättehungrig på morgonen för en gångs skull och vilja äta!



Jag sitter och läser lite på bloglovin just nu, bloglovin, frukost, lugn och harmonisk! Det känns så himla härligt. Solen värmer i nacken genom vardagsrumsfönstret och allt är bara totalt lugnt!

Men snart! Snart ska jag dra mig upp ur soffan och packa! Packa väskan som ska med till Eskilstuna! Bussen härifrån går 10.01, så det är snart dags att få fason på allt! Ordning och reda minnsann! Ska se om det kanske kan bli lite shopping i helgen, det skulle jag må bra av! Allt beror på när kursen slutar och sådär, hur mycket böcker jag borde köpa in! Vi får se helt enkelt ska kika på det nu!

Vad är för er en lugn avslappnad morgon?

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback