Me like, me want!

Just nu är jag riktigt shoppingsugen och har spanat runt lite på olika sidor, b.la. H&M och Nelly.com! Kanske inte den bästa idén jag haft eftersom jag bara blev mer shoppingsugen! Men med lite tur så kanske jag har en liten slant över sen när man fått studiebidraget och betalt allt jag måste betala, så kanske man kan köpa något av det man vill ha!

Det jag är sugen på nu är det här:



Alla saker utom ringen vet jag vart jag kan köpa! Ringen hittade jag på en amerikansk hemsida! Om någon vet var man kan köpa en liknande ring så får ni mer än gärna skriva en rad! Älskar den verkligen!

Linnet är från H&M och kostar 99:-
Den rosa cardiganen är från H&M och kostar 149:-
Polon är från H&M och kostar 199:-
Klänningen är från Nelly.com och kostar 349:-
Väskan är från Lindex och kostar 149:-
Cupcakes lipglossen är från Bluebox.se och kostar 29:-/st
Ringen, ingen idé som sagt! Men den är så fin!

Hälsningar från en shoppingsugen!
  

Kommentarer
Postat av: jennifer

fin blogg :)

2009-08-11 @ 14:09:14
URL: http://sameoldjennifer.blogg.se/
Postat av: emelie

Svar: åh tack så mycket =D

jag har lagt till dig nu, kramar!

2009-08-11 @ 14:10:19
URL: http://pimania.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback