Happy Friday!

Hejsan bloggen! Är ledsen att jag inte skrev i morse, men jag hann verkligen inte! Hoppas ni överlevde??

Min dag idag har vart riktigt bra! Jag har haft föreläsning och vart på inspark! Dess i mellan så satt jag i biblioteket och pluggade lite! Dagen har vart hyffsad men blev verkligen "Happy Friday" när jag kom hem! Först så hittar jag ett brev till mig som innehöll örhängena jag vann från Julias blogg med 2 olika slags pluppar, hennes visitkort och en liten note från henne! Det gjorde mig väldans glad! Här är dem, de låg i en burk som låg i en lila giftbag och även en bild på dem när jag har dem på mig!



Sen så tänkte jag att jag skulle kika om mitt studiestöd kommit in, vilket jag trodde "nej det har det inte" eftersom de på kåren sa att det kunde ta 2-3 veckor, men HAPPY FRIDAY de hade kommit in! Så nu har jag betalat min räkning, jag ska springa ner på måndag och köpa mitt nya SL kort och betala tillbaka lite pengar här och där! Åh så skönt det känns! Nu väntar jag bara på Mecanat kortet och sen SH-kortet (som inte var klart idag..kanske är klart på måndag..?) sen har jag allt ordnat och klart! Gud så bra!

Nu har jag tänkt sy en liten kortis innan jag börjar med min middag. Är ensam hemma för min sambo är Stockholm med Glenn och raidar runt! Har ni en trevlig fredag? Några speciella planer för kvällen?

Kommentarer
Postat av: Michaela - Hockeyflickvän.

Så kan det vara ibland. Men jag fick ju pengar för det i allafall. :) Hur mår du? Länge sedan jag hörde av dig.

2009-08-28 @ 18:49:20
URL: http://haidenaavas.blogg.se/
Postat av: j

riktigt bra blogg:D

2009-08-28 @ 23:16:31
URL: http://jjuno.blogg.se/
Postat av: Julia

sv: Ja, se där, de ser riktigt fina ut på dig :D Och tusen tack för din kommentar snutt!

2009-08-30 @ 17:56:49
URL: http://juliapysslar.blogg.se/
Postat av: margit

GRATTIS til vinsten!!!

2009-08-30 @ 21:28:27
URL: http://margitholm.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback