Gooooodmorning!

God morgon på er alla söta! Här sitter jag nu igen vid bloggen och skriver! Har vart vaken i en timme drygt, känner mig duktig faktiskt! Det går åt rätt håll! I morrn satsar jag på att faktiskt komma upp klockan 8 istället för att snooza en timme!

Just nu sitter jag mest och stör mig på något bankande utanför som inte tycks vilja ta slut! Va sjutton hålls de med? Störande rent ut sagt! Jag som försöker koncentrera mig och läsa min bok, men det går inte så bra. Har märkt att fakta böcker måste det var lite lugnt omkring mig om jag ska kunna läsa nåt överhuvudtaget! Annars kan jag lyssna musik och ha massa ljud omkring mig när jag läser fictions böcker.

Men jag sitter och kollar runt lite här, svarat på alla kommentarer nu och sen läser jag i bloglovin! Ska även göra en design till Suss och sen funderar jag på att göra om min design... Kanske är för mycket rosa i den trots allt?! Vet inte hur jag kom fram till det, men nu är jag chockad varje gång jag drar fram min blogg sida! Hur det nu har gått till?!

Men jag ska läsa klart på Bloglovin nu! Vad har ni själva för er då? Händer det något skoj idag?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack snälla! Hoppas du får en toppen dag

2009-08-18 @ 10:04:18
URL: http://floosan.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv in kommentaren nedan:


Trackback